Miloslav Srba 8.8. 2012

Hodnotitel: 
Miloslav Srba 8.8. 2012

Až nyní, po ukončení druhé části naší dovolené Vám mohu objektivně odpovědět na Vaše otázky.
Jak z našeho rozhovoru vyplynu, tak se nám pobyt Ve Vašem hotelu moc líbil. Trochu tomu napomohlo i počasí,
které nám skvěle vyšlo.
Jak víte, znám Váš hotel cca 50 let a nedovedu si představit jeho lepší rekonstrukci než se podařila Vám.
Platí to jak pro hlavní budovu, tak pro „naší chaloupku“. Byli jsme ubytováni ve velmi pěkném pokoji
s příslušenstvím v podkroví, kde kdysi byly pouze dva pinkponkové stoly. Chodili jsme si tam
hrát když venku pršelo.
V dnešní době to tedy považuji za malý zázrak, který rozhodně v budoucnu ještě navštívíme.
Poloha a okolí hotelu: Poloze hotelu nelze nic vytknout. Myslím, že v Josefově dolu lepší místo pro oddych není.
Příroda a její údržba se nám též líbila. Osobně si myslím, že je škoda zrušeného hříště, na kterém se hrával volejbal nebo
nohejbal. Co ale tak trochu ruší bydlení v „chaloupce“ je zápach z jímky nebo co to je na východ od budovy a doplňuje
ho zápach z hnijící trávy na břehu Kamenice. Ten septik bych chápal (i když dnes jsou účinné přípravky i proti němu),
ale ta hnijící posekaná tráva je tam zbytečně.
Personál: Personálu stravovacího úseku též nelze nic vytknout. Všude byl pořádek, jídlo a pití na úrovni dané typem hotelu.
Obsluha byla přiměřeně rychlá a kvalitní. Pokoj byl pro nás pečlivě připraven a nic nám k rekreaci nechybělo.
Byli jsme u Vás 4 dny a tak jsme přežili i s nevysypávaným odpadkovým košem. V jiných ubytovacích zařízeních
i nižších tříd je alespoň každodenní vysypávání odpadkového koše standardním úkonem uklizečky nebo pokojské.
Komfort: Se všemi poskytnutými službami jsme byli plně spokojeni.
Poměr ceny a ubytování: V dnešní době je módní obecně poukazovat na vysoké ceny. Cena pobytu ve Vašem
hotelu opravdu není nejnižší, ale když přihlédnu k úrovni prostředí a služeb, tak ji považuji za odpovídající.
V souvislosti s penězi se mi ale vůbec nelíbí nutnost platit zálohu na pobyt. A to myslím zcela vážně. Jsem člověk, který co slíbí tak splní. Jestliže si tedy někde objednám službu (pobyt), tak svůj slib buď
splním, nebo včas odvolám. Jak jsem Vám psal cca před měsícem, tak v případě objednaného pobytu
u Vás jsem udělal výjimku, neboť jsem měl o tento pobyt mimořádný zájem. Ani Váš hotel přeci neplatí za nakupované věci např. do kuchyně předem, ale jistě s domluvenou lhůtou splatnosti.
Klient přeci nemůže být nucen dávat peníze před poskytnutím služby.
Že jde vést pěkný hotel i bez záloh dokládá i chování vedení hotelu, ve kterém jsme byli ve druhé polovině naší dovolené. Jedná se o hotel Štekl v Hrubé skále. Pobyt jsem poptával formou e-mailu,
nabídku ubytování jsem upřesňoval telefonicky a pro závaznou rezervaci pobytu stačila jen stručná písemná objednávka e-mailem. Celý pobyt včetně stravování bylo možné platit až na konci pobytu před odjezdem.
Úroveň hotelu i jeho okolí Vám mohu přiblížit obrázky v příloze Je srovnatelný s Vaším
Závěrem tedy opakuji. S úrovní pobytu jsem byl zcela spokojen, pokud to jen trochu
půjde, tak si ho rádi zopakujeme a případným zájemcům pobyt u Vás doporučíme.
Zvažte ale požadování zálohy na pobyt. Podle mého názoru by neměl být vymáhán
na klientech, kteří k Vám mají zájem jezdit opakovaně. Uvítal bych pouze jiné úložiště posekané trávy.